מערכת נוכחות וניהול טיפים למסעדות
מעסיקים מלצרים בעסק שלכם?
עם המערכת הדיגיטלית שפיתחנו זה הופך להיות פשוט וקל לחשב את הטיפים ולנהל את נתוני השכר של העובדים.
ביצירת המערכת לא עצרנו רק בחישובי טיפים ושילבנו גם היבטים אחרים של ניהול משמרות, שנותנת מענה שלם לעובדים במסעדות.
המערכת כוללת:
- ישום מסודר של שעות העבודה.
- חלוקת טיפים באופן יומי / חודשי
- אפיון מלא של אופן החלוקה אצלכם בעסק והתאמת המערכת לצרכי המקום
- דוח חודשי מסכם לפי עובד הכולל שעות נוספות וחלוקת טיפים עדכנית.
- מערכת סידור עבודה המאפשרת שיבוץ פשוט ומהיר
בניית סידור עבודה עם ממשק נוח ופשוט מעולם לא הייתה נוחה יותר,
עובדים יכולים להגיש ללא מאמץ את המשמרות שלהם, הערות ואילוצים ישירות לתוכנה וגם שיבוץ אוטומטי. התוכנה פשוטה וידידותית למשתמש ומצוינת בניהול מסמכים ועובדים.